Més il·luminació, sis fires temàtiques, dos trenets i promocions comercials per Nadal a Gràcia

 
00:00
Dijous, 4 Desembre, 2014

 

El carrer de Ramón y Cajal està més il·luminat que mai. D’aquesta manera s’engalana per a la campanya de Nadal, per primera vegada, i ho fa amb 18 comerços associats des de fa tres mesos.

JOAN SÁNCHEZ, president de l’Associació de Comerciants del Carrer de Ramon y Cajal i rodalies
“Tot el que sigui més afluència és bo, si un carrer està il·luminat hi haurà més afluència i més aquests mesos d’hivern que a les sis és de nit. Les perspectives són de créixer en les rodalies del carrer, hi ha botigues que estan interessades i la qüestió està a pensar coses per fer.”

També se sumen a la il·luminació nadalenca el carrer de Bailèn, la travessera de Dalt i el carrer de Puigmartí. Però, els llums de Nadal no seran l’únic element distintiu d’aquestes dates a Gràcia. La Vila de Nadal torna amb dos espais nous que s’afegeixen a les fires que es van fer l’any passat. Són la plaça de Rovira i el carrer de Sicília amb la travessera de Gràcia. Seran sis carrers i places que oferiran gastronomia nadalenca, pessebres, cerveses artesanes o jocs infantils del 19 al 23 de desembre. A més, aquest any es passarà d’un a dos trenets, que voltaran per la Vila.

EDUARD AMPOLLA, president de la Federació de Comerciants de Gràcia
“La idea és que la gent no hi hagi d‘anar a comprar un arbre al centre si ja el tenim aquí, no hagi de passejar amb els nens en un trenet al centre si el tenim aquí. Sí, donem l’opció de poder quedar-se aquí i passar-s’ho bé. Són cinc dies, però heu de pensar que els trenets continuen fins a Reis.”

Els comerciants no paren de buscar noves fórmules incentivar el consum. La Unió de Botiguers Travessera de Gràcia – Casc Antic ha impulsat una campanya amb els nous Cinemes Texas. Una iniciativa a la qual també s’han unit l’Associació de Comerciants del Carrer de Gran de Gràcia i la del carrer d’Astúries.

DAVID RODRÍGUEZ, copresident de la Unió de Botiguers Travessera de Gràcia – Casc Antic
“Pensem que el comerç ha de canviar de manera de fer i de manera de fer és apostant coses noves, coses atractives als clients, sí que és cert que al Nadal sempre has de fer coses noves, perquè és una data molt especial i precisament, per això, hem fet això, per fer alguna cosa que cridi l’atenció, que no s’ha fet mai i que faci gràcia.”

I si el comerç treballa per les dates amb més vendes de l’any, el pla de comerç que vol potenciar la Marca Gràcia continua la seva feina.

Informen: Aitana Molina i Neus Valls

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.